top of page

Hayrunnisa SAKAL

1. Kişisel Bilgiler

*Adı ve Soyadı: Hayrunnisa Sakal

*İletişim Bilgileri: 05380258160, hayrus.skl53@gmail.com

*Yaş ve Doğum Tarihi: 20 yaş, 11.12.2004

*Yaşadığı Şehir: Rize- Merkez

 

2. Eğitim Bilgileri

Bölümü: Acil Yardım ve Afet Yönetimi

*Okul ve Mezuniyet Yılı: 2. sınıf Devam ediyor.

*Eğitim Durumu: Lisans

 

3. Yetenekler ve Beceriler

*Teknik Yetenekler: Denizde arama kurtarma yetkinliği, Göçük altına müdahale, Açık Kazık Düğümü, Kapalı Kazık Düğümü, Yay Düğümü, Camadan Düğümü, Kelebek Düğümü, Balıkçı Düğümü, Açık Sekizli Düğümü, Emniyet Düğümü, Kız Kaçıran Düğümü, Pursik Düğümü

*İletişim Becerileri: Farklı hedef kitlelere uygun içerikler hazırlayarak etkili yazılı iletişim sağlarım. Eğitim, toplantı ve sunumlarda güçlü sözlü iletişim yeteneğimle konuların anlaşılmasını kolaylaştırırım. Orta- İleri Düzey: İngilizce, Başlangıç: Almanca, Başlangıç: İspanyolca

*Problem Çözme ve Analitik Düşünme: Farklı disiplinlerden gelen bilgileri birleştirerek yaratıcı ve uygulanabilir çözümler üretirim. Çeşitli senaryolarda risk analizi yaparak stratejik kararlar alma becerisine sahibim. Operasyonel süreçlerdeki sorunları belirleyip inovatif çözümler sunarım.

Liderlik ve Takım Çalışması: Ekip üyelerini motive ederek ortak hedeflere ulaşmak için etkili liderlik sağlarım. Zorlu koşullarda takım ruhunu koruyarak işbirliği içinde çözüm üretme becerisine sahibim.

 

4. Projeler ve Staj Deneyimleri

*Gerçekleştirilen Projeler: TÜBİTAK (Eylül 2013 – Haziran 2017) • Mıknatıslı Askı projesi yapıldı. • Toprak Kaymasına Dayanıklı Çubuklarla Sabitlenmiş Ev projesi yapıldı. • Polis, itfaiye, ambulans vb. araçlarda trafikte kırmızı ışıkta inen bariyer sistemi için uzaktan kumanda projesi yapıldı. • Silgilerin renklerinin silme derecesine etkisi var mı adlı araştırma projesi yapıldı. KızılayAFADİletişim Lideri Ol Afeti Yönet

*Staj Deneyimleri: Çanakkale on sekiz mart üniversitesi araştırma hastanesi 1. Ve 2. Sınıfta hastane stajı (Devam Ediyor)

 

 

5. Çalıştığı İşler (Varsa)

*Önceki İş Deneyimi: Barista, Garson, Aşçı Yardımcısı, Ortaokul öğrencisine matematik ve fen bilimleri özel ders - Kızılay, Yeşilay ve AFAD bünyesinde gönüllü çalışmalara katılındı.

*Sorumluluklar ve Başarılar: Takım çalışmasına uyum sağlamama yardımcı oldu. Bar ve mutfak konusunda yeterli tecrübeye ulaştırdı.

 

6. Dijital Yeterlilikler ve Teknoloji Kullanımı

*Dijital Okuryazarlık: Microsoft Word, Excel ve Power Point’i ileri düzeyde kullanarak raporlar, sunumlar hazırlama. Profesyonel yazışmalarda e-posta platformlarını (Outlook, Gmail vb.) etkin kullanma, ajanda planlama ve ekip içi iletişim sağlama. Google Drive, OneDrive ve benzeri bulut platformlarında dosya paylaşımı ve düzenleme yetkinliği.

*Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama: İnstagram platformunu aktif kullanma ve içerik oluşturma.

 

7. Sertifikalar ve Eğitimler

*Aldığı Sertifikalar: Kızılay psikolojik dayanıklılık, AFAD gönüllülük eğitimi sertifikası, ilk yardım sertifikası

*Katıldığı Eğitimler ve Seminerler: Arama kurtarma eğitimleri,  Zodyak botu sürme eğitimi,  su üstü kurtarma eğitimi,  selde Arama kurtarma eğitimi, GPS kullanma eğitimi, Telsiz kullanma eğitimi,  Mağaracılık tekniği ile kurtarma eğitimi, kesme ayırma aletlerini kullanma eğitimi, Tırmanış eğitimleri, iple erişim ve teknik kurtarma eğitimi,  ilk yardım eğitimi, 

 

8. İlgi Alanları ve Hobiler

*Kişisel İlgi Alanları: Atletizm, Doğa, Resim çizmek

*Kariyerle İlgili İlgi Alanları: Tırmanış yapmak, Yüzme, Su altı dalış

 

9. Referanslar

*Profesyonel Referanslar: Öğrencinin önceki iş deneyimlerinden veya akademik ortamından alacağı referanslar.

 
 
 

Son Yazılar

Hepsini Gör
Sude ÖZDEMİR

1. Kişisel Bilgiler *Adı ve Soyadı: Sude Özdemir *İletişim Bilgileri: Telefon numarası(5071074410) Linkedin profili(...

 
 
 
Amine YILDIZ

1. Kişisel Bilgiler *Adı ve Soyadı: Amine YILDIZ *İletişim Bilgileri: 0505 044 16 58, amineyldz20@gmail.com   *Yaş ve Doğum...

 
 
 
Dilara ORHAN

1. Kişisel Bilgiler *Adı ve Soyadı:Dilara Orhan *İletişim Bilgileri: 05365982140/dilaraorhan505@gmail.com *Yaş ve Doğum...

 
 
 

Comments


bottom of page